Friday, October 07, 2005

baris g. yildirim


İlk tanıştığımız günü hatırlarsın, Artvin’ de bana başka bi Furkan daha mı geldi? Çekilmeyecek bu arazi diye bakıyordunuz :o). Senden Özge iyidir, fotoğraf çeker, onunla vaktin nasıl geçtiğini anlamazsınız gibi şeyler yazıp bahsederek kalabalık olmak istemedim, istedim ki yazdıklarım hatırlayacağın bir şeyler olsun okuduğunda…Yusufeli’nde bi keresinde basket oynamıştık, yenildik gerçi maçta oradaki çocuklara ama eminim onlar daha o turnikelerin bi benzerini daha görmemiştir. Maçtan sonrasını hatırlıyor musun Timur hoca, Tony, Cem bira içiyorlardı da biz yanlarına gidince hoca garsonu çağırıp iki kola istemişti, bize hiç sormadan… Yusufeli’nde hatırlanacak o kadar çok şey var ki ben yazmasam da sen unutmazsın ama ben en çok Çoruh’un kenarında oturmayı ösledim. Bi de şey var tabii tuttuğumuz balıklarla bütün Yusufeli halkına ziyafet vermiştik :op. Güseldi ya ösge daha nice arazilere, nasıl olsa görüşeceğiz belki bir mostra başında ya da bir kasabanın çay bahçesinde… kendine iyi bak

Barış G. Yıldırım
Maden Müh.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home