Friday, October 07, 2005

m. furkan ozkan


Dostluklar vardır yıllar süren, dostlar vardır unutulmayan. Seninle olan arkadaşlığımızı sanırım açıklamak için yeterli. Aslında Özüge’yle (Asıl adı budur) tanışıklığımız çok eskilere dayanmıyor. Belki 2 belki de 3 sene. Ama şu kısacık zamanda bile onunla iyice kaynaştık ve sağlam temelli bir arkadaşlık kurduk. 2001 yılının bir haziran ayında Artvin’e giden Timur Hoca (Bizim babamız) ve ekibine katılmam ile tanışmıştık. Uzun süren sıcak zorlu geziyi hayatım boyunca unutamayacağım anılarla doldurduk. Hiç unutmam Karadağ’da yani namı değer dağ başında, kampta, biz ne kadar dalgamızı geçsek de açlıktan ölmeyelim diye alınmadan bulgur pilavı pişirmişti bize. İtiraf etmeliyim gerçekten güzeldi . Hele hele bitirme resimlerindeki restorasyon çalışmalarımız… (Tortum şelalesi önündeki resmine saç yaparken amma gülmüştük). Birde Acıbadem MC Donalds var tabii. (Hihihihi) Ve tabi ki bunun yanında daha yazamayacağım binlerce anı... Her ne kadar kendisi işi düşünce arasa da (:o)) aslında daima arkadaşlık ve hatta dostluk kavramını en iyi bilen ve hisseden bir insandır. İnanıyorum ki bu iyi niyetinle hayat sana hak ettiğin sevgiyi ve güveni verecektir. Buraya veda sözcükleri yazmıyorum. Çünkü biliyorum ki arkadaşlığımız daima devam edecek. Hayat denen bu zorlu yolda en güzelin ve gönlüne göre olanının hep seninle beraber olması dileği ile...

M. Furkan ÖZKAN
Maden Müh.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home