Friday, October 07, 2005

tugay ceylan


Türkiye’nin ilk üç antenli GSM operatörü özelliğiyle bizlere hizmet veren; her an, ceylan misali, dağda tepede, kırda bayırda görme ihtimalimiz olan; spor dünyasının hırçın basket oyuncusu; okulumuzun araştırmacı jeologlarından, yurt camiasının B blok ile C Blok arasındaki basket sahalarında keşfedilmeyi bekleyen ama B Bloğun bakışlarından başka bir ödül alamayan, İSÜDAK (İstanbul Üniversitesi Doğal Afet Arama Kurtarma Ekibi)’ın, ısrarla üyeliğinden asıl üyeliğine katılmaya çalışmış ve bunu tüm engellere rağmen başarmış değerli üyesi, uzun yol dostu ( yaklaşık 3000 km), kitap kurdu, vazgeçilmez kampçı, İzmir hayranı, trekking adamı, kimi zaman kayaların özelliğini anlatırken, kimi zaman fayların hareketinden bahsederken karşılaştığımız; memleketin bilumum dağlarında zirve yapmaya kalkışmış ve her teşebbüsünden karşısına engeller çıkmış; telefonunu açmayan, açsa da çaldığını duymayan, duysa da cevap vermeyen lan Jale… Yedin bitirdin lan beni… Ömrümü çürüttün ömrümü… Ben seni terk ettim ben, sen değil lan Jale! İstesen ben sana dünyaları alırdım lan!!! Bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı… Maksutsan mı yapıyon lan Jale? Hee maksuzdan mı ? Mahvettin lan beni Jale!!! Mahvettin…





Tugay Ceylan
Elektronik Müh.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home