Friday, October 07, 2005

yildirim gungor

Yaşamın ilişkilere verdiği ince bir çizgi var sadece, ya bir tarafındasın ya da diğer... Dağcılıkta da öyledir. Ya zirvedesin ya da değil. Zirvede olmak benim için hoş ama illa da olması gereken bir şey değil. Benim için hoş olan dağda olmak. Dağda, kampta tanıyorum ve seviyorum sizleri. Ülkemde senin gibi insanların varlığı huzur veriyor bana...


Babanla yapmış olduğum tırmanışlarda kızından söz ederdi. Bir gün o küçük kızla tırmanış yapacağım hiç aklıma gelmezdi. Hele o küçük kızın hem kişilik hem de performans olarak babasından kat kat üstün olacağı asla...
Bir insan olarak , bir eğitici olarak senin gibi bir öğrencim ve kamp arkadaşım, bir dağcı dostum olduğum için çok keyifliyim.
Sevgiler ve nice zirvelere
Yrd. Doç. Dr Yıldırım GÜNGÖR

0 Comments:

Post a Comment

<< Home